Asistent Manager

Suntem în căutarea unei colege cu aptitudini polivalente care sa indeplineasca mai multe roluri, de responsabil cu relatia cu clientii, OPERATOR FACTURARE și DE ASISTENT MANAGER, pentru a se alătura echipei noastre din Satu Mare.

Acest rol este esențial pentru susținerea administrativă și organizatorică a diviziilor, asigurându-se că procesele noastre zilnice decurg fără probleme.

Candidatul Ideal:

  • Persoană sociabilă și ușor adaptabilă la mediu, serioasă și punctuală, îndemânatica și creativă, cu atitudine pozitivă și responsabilitate față de lucrul bine făcut, interes în perfecționarea personală continuă și îmbunătățire a cunoștințelor, capacitate și plăcere de a lucra în echipa.
  • Deține abilități bune de exprimare și comunicare, nivel mediu al limbii engleze, cunoștințe de operare PC și Office – în special Excel, comunicare on-line.
  • Capacitate organizatorică și de prioritizare a activităților în scopul respectării termenelor de execuție sau livrare. atenție la detalii.

Experiență:

  • Studiile tehnice sau experiență pe un post similar constituție o baza bună de creștere. Istoric sau înclinație spre sfera vânzărilor B2B și B2C reprezintă un avantaj.
  • Studiile încheiate – este necesară prezența la program cu normă întreagă.

Candidații interesați sunt invitați să trimită CV-ul prin e-mail la adresa anita.haris@kreativ.com.ro.

Linia meșterilor Bolman

Cere sfatul specialiștilor noștri

Aveți întrebări? Sunteți nesiguri? Trimiteți-ne mesaj sau contactați-ne prin telefon iar colegii noștri specialiști vă vor răspunde la fiecare întrebare.

Trimiteți-ne un mesaj

Aș dori să fiu contactat telefonic